Klient nie płaci

Aktywny 2 Odpowiedzi 159 Wyświetlenia 2019-05-31 10:58:29 Rynek tłumaczeń
Jak wiadomo nie wszyscy kontrahenci okazują się rzetelni. Jak odzyskujecie należności? Robicie to sami czy powierzacie specjalistom? Może we wszystkich przypadkach warto zabezpieczać się zaliczką jeszcze przed wykonaniem tłumaczenia?  



elkow91 odpowiedź wysłana
2 Lata
Jeszcze nie zdarzyła mi się taka sytuacja, wynika to 100%-procentowej przedpłaty, którą podejmuję od klientów. Zdarzyła się sytuacja z reklamacją lub błędem z mojej strony, w takim wypadku zwracam część kwoty. 
ursubi odpowiedź wysłana
2 Lata
Przede wszystkim podpisuje umowę. To najlepsze zabezpieczenie, zaliczki to też nie jest zły pomysł. Szczególnie przy większych zleceniach zazwyczaj biorę zaliczkę 
loading...