Czy macie jakieś własne lub oficjalne godziny pracy? Np. informujecie klientów, że jesteście dostępni od-do i po tym czasie się odłączacie? Niektórzy potrafią dzwonić nawet po 21:00, bo tłumaczenie na wczoraj...
W jakich godzinach pozwalacie sobie na odbieranie telefonów i odpisywanie na maile? Ulegacie klientom "na już" czy trzymacie się swojego własnego grafiku?
Sharing is caring, show love and share the thread with your friends.
Oczywiście - mam taką informację w stopce mailowej, a dodatkowo informuję o tym klientów w rozmowach telefonicznych. To jest dla mnie absolutna podstawa higieny pracy. Nie pracuję 24/7 - gdybym tak robiła, już dawno musiałabym rzucić tę pracę z powodu zszarganych nerwów.
Zdrowy rozsądek jest tutaj rozwiązaniem - nie ma co jakoś pracować na siłę więcej niż 8-9 godzin. Warto też mieć takie zasady zawsze bo odpisując czasem na maile późno, przyzwyczaimy do tego swoich klientów.